Hírek
2013. Február 05. 10:43, kedd |
Bulvár
Forrás: ujasz.hu
Ezek a világ legbotrányosabb reklámjainak ítéltettek
Létezik? Ezek kiverték a biztosítékot.
A reklámok műfajukból adódóan sokszor provokatívak, néha talán túlságosan is. A biztosítékot általában az csapja ki a különböző szabályozó testületeknél, ha úgy vélik, gyerekeket ábrázolnak nem megfelelő helyzetekben, vagy ha túlzottnak érzik a szexualitás ábrázolását. Megmutatunk pár példát.
fehérneműben egy ágyon térdelő, hátát finoman begörbítő modell láttán nehéz lenne eltéveszteni az üzenetet. Így érezte ezt a brit független reklámszabályozó testület, az Advertising Standards Authority (ASA) tagjai is, akik „társadalmilag felelőtlennek" bélyegezték a 2011-es kampányt.
Brian Atwood
A következő reklám annak ékes bizonyítéka, hogy szexszel mindent meg lehet próbálni eladni, még a cipőt is. A képet elnézve azért ez nem a „Cipőt a cipőboltból!" hangulat... A fotó egyébként a Brian Atwood New York-i Madison Avenue-n található üzlete előtt (is) pompázott, onnan kellett levenni, mert az épület tulajdonosainak nem nagyon nyerte el a tetszését.
A képen egyébként a Victoria's Secret modellje, Candice Swanepoel látható nem túlságosan túlöltözve, és ugyanezt elmondhatjuk a két férfiról is. A lényeg persze a tigrismintás Atwood-cipő...
egyeseknek szúrta a szemét a modell hölgy (Carmen Kass) meglehetősen intim testrészére borotvált G betű. A háborgók szerint ez lealacsonyítja a nőket.
Oh, Lola!
Ha már gyerekek, a következő reklám is ebben a körben mozog, csak éppen egészen más előjellel, hiszen a Lolita-jelenséget próbálja meg felhasználni céljaira. Nem is nagyon titkolja, hiszen a név és a kép együtt mi másra is engedne asszociálni, mint Nabokov híres (és botrányos) regényére. A Marc Jacobs reklámján a 17 éves (de nem annyinak látszó...) Dakota Fanning látható, egy túlméretezett parfümös üveggel a lábai közt. A hatóság természetesen felelőtlennek és túlságosan szexualizáltnak vélte a képet.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Január 22. 07:46, szerda | Bulvár
Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ legértékesebb márkája a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2025-ös Global 500 ranglistája alapján.
2025. Január 21. 07:44, kedd | Bulvár
Mini Dubaj: A fejlesztő megvásárolta Rákosrendező területét
2025. Január 19. 09:26, vasárnap | Bulvár
Több mint 1,2 millióan látták másfél nap alatt Majka új klipjét
Rekordot döntött Majka kormánykritikus dalának klipje a Youtube-on.
2025. Január 17. 08:01, péntek | Bulvár
Ferenc pápa elesett a Szent Márta-házban
Ferenc pápa a csütörtök reggeli órákban elesett a lakóhelyeként szolgáló Szent Márta-házban, jobb alkarján zúzódást szenvedett - közölte a szentszéki sajtóközpont.