Hírek
2011. November 21. 08:00, hétfő |
Helyi
Forrás: MTI
"Kislábnyom" energiatudatossági kampány
A GreenDependent Egyesület (GD) "Kislábnyom" címmel energiatudatossági kampányt indított.
Az egyesület tájékoztatása szerint a program célja, hogy növelje a családok, háztartások energiahatékonyságát, és népszerűsítse a klímabarát életmódot. Az Új Széchenyi Terv keretében finanszírozott kampány a háztartásokat veszi célba, mert az összes széndioxid-kibocsátás 30 százaléka háztartásokban keletkezik, valamint az összes energiafelhasználás 40 százaléka is ezekre jut.
A kampány keretében indított versennyel a szervezők arra próbálnak rámutatni, hogy csupán a viselkedés megváltoztatásával, nagyobb beruházás nélkül is jelentős energiát - ezáltal pénzt - lehet megtakarítani.
gpe gda
MTI
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi
NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa
2024. December 23. 09:07, hétfő | Sport
Premier League - Szoboszlai remeklésével a Liverpool könnyedén legyőzte a Tottenhamet
Szoboszlai Dominik egy-egy góllal és gólpasszal járult hozzá az éllovas Liverpool 6-3-as sikeréhez a Tottenham Hotspur vendégeként az angol labdarúgó-bajnokság 17. fordulójának vasárnapi zárómérkőzésén.
2024. December 23. 09:06, hétfő | Életmód
Jónak lenni jó! - 516 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában
516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában - hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.