Hírek
2012. Február 20. 12:00, hétfő |
Helyi
Forrás: Csabai Mérleg
Márciusig lehet pályázni az energiatudatos vállalkozási díjakra
Márciusig lehet pályázni az energiatudatos vállalat, illetve az energia-hatékony vállalat címre - közölte a Virtuális Erőmű Program (VEP) Iroda az MTI-vel.
A vállalkozások energiahatékonyságában rejlő lehetőség a teljes magyarországi energia-megtakarítás egyharmada - tájékoztatta az Iroda az MTI-t. A VEP-et 2011 márciusában az Ipari Energiafogyasztók Érdekképviselete Egyesülés - IPENERG, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem indította azzal a céllal, hogy 2020-ig 200 megawatt erőművi termelésnek megfelelő energia-megtakarítást érjenek el a programhoz csatlakozók.
A Virtuális Erőmű Program célja összegyűjteni, rendszerezni, számszerűsíteni és közzétenni a vállalkozások eredményeit az energiahatékonyság terén. Az adatok olyan tudásbázist jelentenek, amelyből a vállalkozások ötleteket kaphatnak az energia felhasználás ésszerűsítéséhez.
Az energiahatékonysági kiválósági pályázathoz elsőként kis- és középvállalkozások csatlakoztak. A VEP által összeállított szakmai kérdőíven "végigmenve" szembesültek azzal, hogy milyen széleskörű, beruházást nem igénylő lehetőségek állnak rendelkezésükre a vállalkozásuk energiahatékonyságának növelésére.
eev gpp
Forrás: MTI
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi
NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa
2024. December 23. 09:07, hétfő | Sport
Premier League - Szoboszlai remeklésével a Liverpool könnyedén legyőzte a Tottenhamet
Szoboszlai Dominik egy-egy góllal és gólpasszal járult hozzá az éllovas Liverpool 6-3-as sikeréhez a Tottenham Hotspur vendégeként az angol labdarúgó-bajnokság 17. fordulójának vasárnapi zárómérkőzésén.
2024. December 23. 09:06, hétfő | Életmód
Jónak lenni jó! - 516 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában
516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában - hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.